Clare McNally: visomis prasmėmis gerų prekės ženklų poreikis tik augs
„Geras prekės ženklas šiandien ne tik stiprus, bet ir draugiškas aplinkai sveikatai, planetai ir turi būti etiškas“, – sako prekės ženklo strategė Clare McNally iš Danijos. Nuo vasario kursą reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vesianti specialistė sako, kad kuriant prekės ženklą šiandien ypač svarbu pagalvoti apie tvarumą ir santykį su aplinka.
Sėkmingas prekės ženklas šiandien ne tik konceptualiai stiprus, bet ir draugiškas aplinkai – to šiandien ieško visuomenė. „Kodėl mums reikia gerų prekės ženklų? Nes mes norime gero pasaulio. Šiandienis žmogus susiduria su daugybe problemų, pradedant – oro užterštumu, klimato pokyčiais, baigiant – žmogaus teisių pažeidimais, badu ar nutukimu. Vartotojams svarbu, kad prekės ženklai būtų naudingi ne tik jiems, bet draugiški visuomenei bei aplinkai“, – pastebėjimais dalijasi Clare McNally.
Nauju normalumu tapęs tvarumas ir atsakingumas, anot prekės ženklų strategės, yra tai, kas pelno klientų dėmesį, tačiau verslo sėkmei vien to nepakanka. „Stiprus prekės ženklas šiandien turi būti ne tik konceptualiai geras, bet ir žaismingas, gražus, šmaikštus, kūrybingas. Kitaip tariant – geras visomis prasmėmis“, – sako Clare McNally.
Daugiau How to Create a GOOD Brand kurso vadovės minčių apie gerus prekės ženklus rasite Delfi.lt.
Kitos naujienos
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ tęsia bendradarbiavimą su šalies startuolių bendruomene. Šių metų pradžioje sudarytas kursas „Creative Performance“ kvietė vardan geriausių rezultatų sujungti kūrybą ir duomenų analitiką, o 2023-ųjų kovą startuos dviejų mėnesių trukmės mokymų programa produktų vadovams. „Nuolat ieškome būdų, kaip ugdyti geidžiamiausius rinkodaros specialistus ir suteikti jiems žinių, kurių […]
Po šį rudenį kartu įgyvendinto renginio „Creative Express: Vilnius 700“ sėkmės, mokykla jungiasi prie „Art Directors Club of Europe“ edukacinės programos „The Rising Stars“. Organizacijos inicijuota programa skatina kūrybinės komunikacijos kokybę ir, bendradarbiaujant su pirmaujančiomis Europos mokslo institucijomis ir profesionalais, išnaudoja visos kūrybininkės bendruomenės potencialą. ADCE nariai iš visos Europos nuo šiol galės prisijungti prie […]
Rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis Vilniuje lankėsi trys dešimtys jaunių reklamos kūrybininkų iš 16 Europos šalių. Talentingi meno vadovai, tekstų kūrėjai, grafikos dizaineriai susivienijo į trijų į reklamos agentūrą tam, kad sugalvotų rinkodaros idėjų, galinčių originaliai pristatyti artėjantį sostinės gimtadienį viename iš Senojo žemyno didmiesčių. Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ dalyviai nuo ketvirtadienio […]
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas