Kaip sukurti gerą brand’ą
Ką mokysies?
Ženklodaros suvokimas ir kategorijos
Prekių ženklo kūrimas
Vizualinis identitetas
Pakuotės dizainas
Copywriting
Prekių ženklo reklama ir pristatymas
Kurso nauda
Įgijęs naujų žinių ir nuolat sulaukdamas feedbacko sukursi naują, GERĄ prekių ženklą, kuris turės nuoseklią strategiją, stebins savo kūrybiniu konceptu ir bus pritaikytas įvairioms medijoms bei platformoms. O svarbiausia – kurs geresnį pasaulį, nes bus tvarus.
Dažniausiai Užduodami Klausimai
Ar man tinka šis kursas?
Kursas Kaip sukurti gerą brand’ą skirtas tau, jeigu:
- nori išmokti kurti įkvepiančius, tikslą turinčius ir gero pasauliui linkinčius prekių ženklus;
- dirbi agentūroje, laisvai samdomu kūrybininku ar dar tik tam ruošiesi;
- esi tekstų kūrėjas ar grafikos dizaineris ir nori sukurti gerą bei kūrybišką prekių ženklą.
Mokytojai
Kursą puošia garsūs vardai – mokys srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio. Kursui vadovauja prekių ženklų kūrėja, strategė ir edukatorė Clare McNally – įvairių reklamos festivalių bei konkursų laureatė.

Clare McNally
Reklamos kūryba | Creative Performance | Kaip sukurti gerą brand’ą
„McNally Unlimited“ | Prekių ženklų strategė ir tekstų kūrėja
„Kaip sukurti GERĄ prekių ženklą“ kurso vadovė Clare McNally kartu su talentingais kūrybininkais kuria linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekių ženklo platformas.

Rimantas Stanevičius
Reklamos kūryba | Creative Performance | Kaip sukurti gerą brand’ą | Prekės ženklo vadovas | Vienkartinis produktas
„Milk“ | Kūrybos vadovas
Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...

Mantas Velykis
Reklamos kūryba | Skaitmeninė komunikacija | Kaip sukurti gerą brand’ą
LRT | Savireklamos vadovas
Karjerą jis pradėjo nuo bene pirmųjų soc. tinklų profilių lietuviškiems prekių ženklams. Vėliau ėmė kurti kampanijas, kurios peržengė ir interneto, ir tradicinių formatų ribas....
Atsiliepimai
Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.
Emilė Borisaitė
Deux Chaises Creative
Šis kursas man buvo ne tik naudingas, bet ir smagus iššūkis sau. Jį pradėjau jau gerai išmanydama prekės ženklo strategiją, bet Clare ir kitų mokytojų paskaitos padėjo labiau įsigilinti į skirtingus konceptus bei davė naujų įrankių, kuriuos jau turėjau progą panaudoti savo asmeniniuose bei darbo projektuose. Buvo labai įdomu kurti žiūrint būtent per GERO prekės ženklo prizmę: nuo prekės ženklo istorijos iki copywritingo ar inovatyvių ir tvarių pakavimo alternatyvų. Tiek tiems, kurie niekada anksčiau nekūrė prekės ženklo, tiek jau susidūrusiems su kūrybiniu procesu – šis kursas duos įkvėpimo, rinkos trendų supratimo ar net padės išvystyti naują prekės ženklą!
Indrė Kochanauskaitė
Įkvepiantis ir įtraukiantis – toks man buvo šis kursas. Įdomi, kokybiška ir aktuali teorija suderinta su praktine dalimi, kurios metu konsultavo puikūs savo sričių profesionalai. Tai buvo puiki galimybė ne tik kurti, bet ir gauti atsakymus į klausimus, kurie kyla dirbant su realiais klientais. Išskirtiniai komplimentai kurso vadovei Clare McNally, kuri ne tik nuostabiai dėsto teoriją, bet ir yra fantastiškai įkvepianti! Net jei sugalvojote penkiasdešimt idėjų ir atrodys, kad nebegalite daugiau, ji įkvėps jus sukurti dar bent dešimt. Tai buvo intensyvūs mėnesiai, kurie sustiprino mano jau turėtas žinias ir įkvėpė kurti daugiau bei drąsiau.
Kornelija Jurevičiūtė
Visiems, bet tikrai ne tiems, kurie nori tik pasyviai paklausyti. Prisipažinsiu, aš ir pati nesitikėjau, kad bus tiek daug darbo. Čia paskaitos, čia, žiūrėk, jau turi kažką atsiskaityti, sukiesi kaip bitutė. Buvo ir užstrigimų, kai nebežinai, kur judėti toliau, tuomet skambini kurso vadovei Clare, kuri laužo tavo minčių ledus, veda iš visų (ne tik komforto) zonų ir bam! Po kelių valandų tu jau turi 3 lapus idėjų, kur judėsi toliau. Buvo nelengvas, bet geras, labai geras procesas.
Toma Kanytė
Šis kursas man tapo ilgam įsiminusia patirtimi, kuri turėjo visapusišką, grūdinantį, daug įdomių įžvalgų atnešusį procesą ir kokybišką rezultatą. Jis duoda daugiau nei gali pasiimti: prekės ženklo kūrimas, kuris kritiškai paliečia visas puses, todėl kiekvienam suteikia skirtingų pamokų, naudos ir bagažo. Praktinės žinios, realūs pavyzdžiai ir diskusijos su srities profesionalais yra tai, ką šis kursas tikrai gali pažadėti. Visas kelias tikrai nėra lengvas, jis reikalauja įsitraukimo ir aktyvaus dalyvavimo, tačiau nuo to dar labiau džiugina galutinis rezultatas ir procese išmoktos pamokos.
Kaip sukurti gerą brand’ą
Panašūs kursai
Prekės ženklo vadovas
2024-10-09
Mokykis iš svetimų klaidų ir sužinok, kaip valdyti prekės ženklą, kad jis kalbėtų už save.


Reklamos kūryba
2023-10-09
Išmok kelti teisingus klausimus, priimti drąsius sprendimus ir kurti reklamą, pavergiančią apdovanojimų komisijas ir vartotojų širdis.
Creative Performance
2024-10-09
Užpildyk trūkstamas žinias reklamos kūrybos ir analitikos procesuose, išmok susikalbėti tiek su kūrybos, tiek su skaičių komandomis ir tapk plataus profilio darbuotoju.

Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Gedimino pr. 27, Vilnius
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Bendruomenės lyderė
Paulius
Komunikacijos vadovas